dimarts, 10 de febrer del 2015

EMOCIONS



EXPRESSEM EMOCIONS


Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, cada matí o al llarg del dia, amb els nois i noies de primer, parlem de les emocions. Avui ho hem fet d'una forma diferent. Després de la rutina de cada matí, cançó del "Bon dia", calendari, llista..., els he preguntat un per un: com us sentiu avui?

Aquí teniu algunes de les respostes:

- Em sento feliç perquè demà anem a la granja.
- Em sento content perquè la meva mare m'ha fet un petó.
- Em sento trist perquè vull veure la meva mare.
- Em sento alegre perquè la meva mare m'ha posat un petit suís.
- Em sento trist perquè els reis no em van portar una guitarra.
- Em sento content perquè els reis m'han portat una trompeta.
- Em sento feliç i content perquè anirem d'excursió.
- Em sento alegre perquè farem feines.
...

Poc a poc, els vostres fills i filles, posen nom a les seves emocions!
Les identifiquen i les verbalitzen. Van aprenent que totes les emocions són legítimes, que cal identificar-les, verbalitzar-les i saber-les gestionar.

Us convido a provar-ho a casa...

TRISTESA
ALEGRIA, FELICITAT...